REGULAMIN HOTELOWY
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby hotelowe.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 12.00.
- Jeżeli gość nie określił czasu pobytu, najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
- W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z działem rezerwacji pod adresem e-mail: hotelkrystyna@hotelkrystyna.pl bądź pod nr tel. 89 624 21 69.
- Rezerwacja może być bezkosztowo anulowana do godz. 18:00 w dniu poprzedzającym przyjazd. W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu Hotel obciąży Gościa opłatą w wysokości 100% całkowitej wartości zarezerwowanego pobytu.
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
- Hotel ma obowiązek zapewnić :
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę,
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę i życzenie,
- w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte. - Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie,
- przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelu,
- przechowywanie bagażu gości zameldowanych w hotelu. - Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
- Hotel akceptuje obecność zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać na terenie Hotelu za dodatkową opłatą, jednakże właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu.
- Dzieci poniżej 13.roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien, a klucz pozostawić w recepcji.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 6.00 do godziny 22.00
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do godziny 6.00
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
- Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez okres 2 miesięcy.
- W Hotelu i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu poza wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu.
- W Hotelu Krystyna prowadzony jest monitoring w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku oraz ochrony osób i mienia. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych jest Firma Krystyna Joanna Ziółek, ul. Żwirki i Wigury 10, 12-100 Szczytno. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 89 624 21 69 lub kierując pytanie na adres mailowy: hotelkrystyna@hotelkrystyna.pl.
- Regulamin dostępny jest do wglądu w Recepcji hotelowej, a także na stronie internetowej Hotelu: www.hotelkrystyna.pl