logo logo logo logo
  • PL
    • Polski
  • EN
    • English
  • DE
    • Deutsch
  • O nas
  • Sala konferencyjna
  • Pokój spotkań
  • Restauracja
  • Cennik
  • Galeria
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Aktualności

REGULAMIN HOTELOWY

  1. Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby hotelowe.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 12.00.
  3. Jeżeli gość nie określił czasu pobytu, najmując pokój przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
  4. Prośbę o przedłużenie doby hotelowej Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nie przestrzegających obowiązującego regulaminu.
  5. W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się z działem rezerwacji pod adresem e-mail: hotelkrystyna@hotelkrystyna.pl bądź pod nr tel. 89 624 21 69.
  6. Rezerwacja może być bezkosztowo anulowana do godz. 18:00 w dniu poprzedzającym przyjazd. W przypadku anulowania rezerwacji po tym terminie lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu Hotel obciąży Gościa opłatą w wysokości 100% całkowitej wartości zarezerwowanego pobytu.
  7. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
  8. Hotel ma obowiązek zapewnić :
    - warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa,
    -  bezpieczeństwo pobytu, w tym  zachowanie tajemnicy informacji o gościu,
    - profesjonalną i uprzejmą obsługę, 
    - sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę i życzenie,
    - w miarę posiadanych możliwości inny pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności, gdy występujące w pokoju usterki nie będą mogły być usunięte.
  9. Na życzenie gościa hotel świadczy nieodpłatnie  następujące usługi: 
    - udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,
    - budzenie o wyznaczonej godzinie,
    - przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu gościa w hotelu, 
    - przechowywanie bagażu gości zameldowanych w hotelu.
  10. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
  11. Hotel akceptuje obecność zwierząt. Zwierzęta mogą przebywać na terenie Hotelu za dodatkową opłatą, jednakże właściciel zwierzęcia jest zobowiązany do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych Gości i personelu.
  12. Dzieci poniżej 13.roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci. 
  13. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
  14. Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
  15. Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
  16. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu.
  17. Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
  18. Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i okien, a klucz pozostawić w recepcji.
  19. Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
  20. Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godziny 6.00 do godziny 22.00
  21. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godziny 22.00 do godziny 6.00
  22. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju hotelowego.
  23. Hotel może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę  w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie gości, pracowników hotelu albo innych osób przebywających w hotelu albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania hotelu.
  24. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, hotel przechowa te przedmioty przez okres 2 miesięcy.
  25. W Hotelu i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu poza wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu.
  26. W Hotelu Krystyna prowadzony jest monitoring w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku oraz ochrony osób i mienia. Administratorem danych osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych jest Firma Krystyna Joanna Ziółek, ul. Żwirki i Wigury 10, 12-100 Szczytno. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 89 624 21 69 lub kierując pytanie na adres mailowy: hotelkrystyna@hotelkrystyna.pl.
  27. Regulamin dostępny jest do wglądu w Recepcji hotelowej, a także na stronie internetowej Hotelu: www.hotelkrystyna.pl

 

  • O nas
  • Sala konferencyjna
  • Pokój spotkań
  • Restauracja
  • Cennik
  • Galeria
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Aktualności
Hotel Krystyna © All rights reserved